niedziela, 17 czerwca 2012







  Moje włosy potrzebują  wyjątkowej pielęgnacji. Mam ich tak dużo że gdy idę do fryzjera 2 Panie muszą mi je prostować .Prostowanie po myciu jest u mnie normalnością. 
Dziś przetestowałam szampon z odżywką od Pantene:

  • Włosy po szamponie były lekkie 
  • Szampon ładnie pachnie 
  • Nie ma aż tak wysokiej ceny 
  • Po wyprostowaniu włosy były lśniące ale włosy straciły zapach   szamponu 
Teraz coś o mgiełce do włosów : 

  • Mgiełka ma wspaniały zapach przez co mogła bym ją nieustannie używać . 
  • Zapach nie utrzymuje się na włosach zbyt długo co jest minusem 
  • Włosy są lśniące i przyjemne w dotyku 
  • Jest idealna do modelowania włosów 
      Mgiełkę i szampon od pantene możecie kupić w każdym Rossmanie . Nie podam wam tutaj ceny bo nie pamiętam . 
Oto zdjęcia które jej zrobiłam ( przepraszam za słabą jakość i obraz w wersji poziomej  ale robiłam telefonem  )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz