niedziela, 17 czerwca 2012



Polski :



Hej to pierwszy post na moim blogu i mam nadzieję że będzie ich więcej . Z powodu że wybrałam bloggera , blog ten będzie prowadzony w dwóch językach : polskim i angielskim. 
~
Blog ten będzie poświęcony modzie , kosmetyką , może czasami mojej fotografii. 
Jestem początkującą blogerką dlatego każdy wasz komentarz będę brała do serca .
Nie na widzę wstępu na blogach więc może od razu zakończę ten post i zacznę kolejne .  




   Bardzo zależało bi mi również na tym aby każdy kto ma konto google i polubił mój blog dodał się do obserwatorów ,ponieważ będę min. wiedziała dla jakiej ilości ludzi piszę .  Np. jak będzie was więcej zrobię jakiś konkurs z nagrodami. 


                                                   


English :


Hay this my first post in my new blog and I hope that  will be more. Because  I chose blogger, this blog will be conducted in two languages: Polish and English.
~
This blog will be dedicated to fashion, cosmetics, sometimes my photography.

I am an aspiring blogger so every comment I will take to my  heart.
I dont like first post in blogs so meyby I end this post and started another.





 Depended  me on this so that everyone who has a google account, and he liked my blog added to the observers, because I must  know for how many people write. For example, how will do you more a contest with prizes.






                            
                                                                 Bay





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz