poniedziałek, 18 czerwca 2012

Recenzja mydła "Siarkowa Moc "

    W internecie szukałam sposobów na gładką, matową cerę bez wągrów. Znalazłam kilka sposobów ale  nawet nie zaczęłam ich testować ponieważ po prostu nie miały one sensu.. 
Wiem dobrze że płyny typu " Under 20" czy "  Garnier"  nie działają a nawet wręcz przeciwnie powodują że wągry znikają ale tylko na jakiś czas potem powracają i zostawiają po sobie 2 razy większy ślad.
Znalazłam mydło " Siarkowa Moc ". Na początku nie byłam przekonana ponieważ mydło nie pachniało zachęcająco i po umyciu cera była sucha. Szybko przekonałam się jednak że to dobry wybór ( Tak wiem mówię jak w jakiejś reklamie ). Po mydle zauważyłam poprawę . Pryszczy było o wiele mniej i nie pojawiały się nowe . Moja twarz nie błyszczała się tak bardzo jak przed używaniem. Mimo tego że brzydko pachnie do mojego typu cery działa.  Mydło można kupić w aptece za ok. 8 zł  " Barwa-Siarkowa Moc " 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz